fredag 1 juni 2012

Examensdag!

Examensdag eller bara skolavslutning, mig kvittar det vilket. Jag har nu gått ut min utbildning och idag kan ja stolt säga att jag är utbildad personlig assistent :)

Avslutningen hölls i Ceciliakapellet med hela skolan. Stipendium delades ut och helt plötsligt hör jag:
- Bokstipendium till personlig assistent är Ariaene Zimmerman van Ijsseldijk och Sofia Karlsson!

OMG! Jag blev helt chockad. Gick upp, läraren läste upp motiveringen och jag tog emot min bok och gick och satte mig igen. Helt skakis var jag och det tog en bra stund innan jag fattade vad som hade hänt.

Boken jag fick var:




Mitt omdömme löd:



På eftermiddagen kom familjen för lite grillning :)


Nästan hela familjen samlad. Bara två bröder och en syster med hälft som fattas.


William ute med farfar och Charile :)


Jag i examensmössan. Ett måste för morsans fotovägg ;) 


William hittade sprayflaskan med vatten. Kul var det minsann :)


Mamma, Sara, Didrick, Filip, William och pappa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar