lördag 21 april 2012

Blommor och nötter!

Nu börjar det blomma i  min lilla trädgård. Tulpanerna börjar göra påskliljorna sällskap och nu har dom visat att de är lila i färgen (då jag helt missade att kolla vad det va för färg på dom när jag köpte dom). Har en fundering på att planterna lite penseer också...aja den som lever får se ;)




Jag är en riktig periodare. Just nu är ja inne på pistagenötter. För tillfället bara älskar jag pistagenötter. Så dessa godingar blir kvällens mystilltugg för min del :) Men därimot klara jag inte av cashewnötter. De nästan vänder sig i magen av bara synen...ryser! Men jag vet inte varför....kände lika dant av potatis för några år sen. Bara lukten av potatis i alla dess former fick det att vända sig i magen. Extra jobbigt var det när man blev bortbjuden på mat och alltid fick fråga om de skulle var potatis för då fick man tacka nej. Men som tur är så gick de över :)




Trevlig lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar