tisdag 3 april 2012

Skoltrött, Påskliljor och Blåkulla!

Dagarna bara passerar, känns som man inte hinner gå upp innan det är dags att lägga sig igen. Visst börjar det bli ljusare ute men inte får man mindre att göra för det. Inte många veckor kvar nu i skolan innan man går ut som Personlig assistent, ska bli såå skönt när allt är färdigt. I år tar även lillebror Didrick studenten men som tur är så går vi ut med en veckas mellanrum så han får ha sin student ifred ;) Sommarjobb är fixat, skönt de me. Bara till att leta jobb till hösten sen...men de ska nog gå det me.
Är så grymt skoltrött nu. Bara en massa måsten. Läxor, prov, redovosningar mm. BLÄ!



Ja vi närmar oss nu påsken och roligt att mina egenplanterade Påskliljor har börjat blomma :)
I morgon blir det att bestämma sig för vilken grupp av trädgårdsmöbler man vill ha....och så får man hoppas att värmen kommer tillbaka så man kan använda dom ;)
Och snart är det påsklov :D Ser verkligen fram emot det, behöver verkligen ladda batterierna.



Vi ses väl på Blåkulla? ;)

2 kommentarer:

  1. Jaså du tar det outfiten? Jag har hört på nyheterna att det kommer vara kallt så jag klär mig varmt. Och så har jag fått nys om en nyhet inom kvastindustrin. Årets modell har tydligen både bekväm sadel, ett cykelstyre och belysning. Verkar vettigt tycker jag, jag skaffar mig nog en sån!
    Fin blomma och gott att studierna snart är över! Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag trodde årets tema va lite löst å ledigt ;) haha! Men ska de bli kallt kanske man ska ha med sig nått lite varmare...och så ska ja ta med katten me. Han gnäller så dant att han inte fick följa med förra året. Jaså har dom kommit med en ny modell? jag som precis har rustat upp min gamla. Man kanske ska ta sig en kik på den nya marknaden, de där med belysning låter ju bra. Man vill ju inte att förra årets lila missöde ska upprepas ;) haha!
    Tackar :) Så kul att man lyckas med några blommor iaf ;)

    Ja de ska bli såå himla skönt att slippa skolan snart. Jag går ut den 1 juni och ni är givetvis välkommna på lite grillkväll om ni känner för en tripp till O-hamn. Camilla och Andree kommer på lördagen den 2 juni och ni får valmöjligeheten att välja vilken dag :)
    Kramar!

    SvaraRadera